ניצול לרעה של מזון


ניצול לרעה של מזון

בעוד ישנם בעולם אנשים שחווים מחסור במזון, אחרים יוצרים הרגלי אכילה מזיקים, שאפשר אפילו לקרוא להם "אכילה מוגזמת". חלק מהאנשים האלה הופכים את ההרגלים הרעים הללו לתזונה היומיומית שלהם. כאן תוכלו לקרוא על אנשים שהעלו את האכילה המופרזת לרמות אחרות:


10. רד בול

שימוש לרעה: אישה כמעט ולא אכלה כלום, ושתתה רד בול במשך כמה חודשים.

אישה מניו זילנד עלתה במשקל לאחר הלידה, ובאופן טבעי רצתה לרדת במשקל במהירות, ולכן היא החליטה לעשות דיאטה "גאונית" – לא לאכול ורק לשתות רד בול. בעיקרון, היא שתתה אותו כדי לדכא את התיאבון שלה, אבל הוא גם נתן לה את האנרגיה הדרושה מבלי לאכול מזון שמכיל קלוריות. למרות העובדה שהדיאטה הזו השפיע רע על בריאותה וגרמה לה להרבה בעיות, כולל התקף לב - היא ממש הצליחה לרדת במשקל...


9. גזר

שימוש לרעה: בחורה החליטה לאכול רק גזר כדי לקבל צבע עור כתום.

בחורה אחת, החליטה להתערב עם שותפיה לדירה: היא אמרה שאכילה מרובה של גזר יכולה לפתח קרוטנמיה, ושותפיה לא הסכימו איתה. היא החליטה להוכיח להם שהיא אכן צודקת בכך שכדי להיראות שזופים לא חייבים להשתמש בשיזוף מלאכותי – מספיק לשם כך לאכול המון גזר. אך דיאטה מסוג זה – מאוד פוגעת בגוף האדם – עם אכילה מופרזת של גזר אפשר לפגוע באופן קשה באיזון החומרים המזינים בגוף. וצבע העור הכתום – אכן יופיע, אך יעבור לאחר זמן מה.


8. בירה

שימוש לרעה: לצרוך רק בירה ומים בזמן הצום.

איש אחד מארה"ב, החליט לנסות דיאטה חדשה לחלוטין. הדיאטה כללה צריכה של בירה ומים בלבד, לאורך כל מהלך הצום הנוצרי. האיש הזה בישל את הבירה שלו בבית בהשראת קבוצה של נזירים בווארים שבישלו בירה, שנתנו לה שם "הלחם הנוזלי". כנראה הם שתו אותה בזמן צום, מפני שהם לא יכלו לאכול מזון. האיש אמר שהוא ינסה להוכיח את החשיבות של המשקאות האלכוהוליים עבור העולם הנוצרי, אבל סביר להניח שהוא פשוט מצא תירוץ להשתכר במהלך כל הצום. כפי שניתן לצפות, הוא בילה מחצית ממנו במצב חצי מעולף.


7. קוקה קולה

שימוש לרעה: אישה שתתה 10 ליטרים של קולה ביום.

אחרי נתיחה שלאחר המוות, חוקר מקרי המוות של ניו זילנד אמר שמותה של האישה נגרם בגלל צריכה יומיומית של 10 ליטרים של קולה. החברים שלה גם אמרו שהיא עישנה כמה חפיסות סיגריות ביום, וכמעט ולא אכלה. בחברת קוקה קולה מכחישים שמוצריהם יכלו לגרום למותה של האישה, ובאמת קשה להאשים אותם בזה: בזמן אחרון, התביעות הפכו לפופולריות מאוד, ואי אפשר להפיל את כל האשמה על קוקה קולה - האשם האמיתי במקרה זה הוא חוסר שליטה עצמית ואדישות של המשפחה של האישה.


6. חטיפי שוקולד טווינקיס (ביסקוויט עם מילוי קרם)

שימוש לרעה: תזונה הכוללת רק עוגיות.

האיש החליט להוכיח שהקלוריות הטובות והרעות לא קיימות, לפחות כשזה נוגע לירידה במשקל. לכן הוא פיתח תכנית כדי להגיע לאמת בעניין זה. הוא לא אכל שום דבר חוץ מעוגיות קרם טווינקיס, דוריטוס, עוגיות אוררו ודגני בוקר. ולמרות כל זאת, המספר הכולל של הקלוריות שנצרכו על ידיו היה נמוך מאוד. התברר שהתאוריה שלו הייתה נכונה - הוא באמת רזה.


5. שוקולד

שימוש לרעה: נערה מבריטניה לא אוכלת דבר מלבד שוקולד.

הנערה מבריטניה אוכלת רק שוקולד. הוריה ניסו לעמוד לצדה, ואמרו שיש לה "פחד מזון". למרות שנכון להיום בריאותה לא נמצא בסכנה, אי אפשר להבטיח שכך גם יימשך אם היא תמשיך לאכול רק שוקולד. ההורים שלה מספרים שהיא "אוכלת 15 עוגיות שוקולד ו- 10 אצבעות שוקולד בכל בוקר". ככל הנראה, היא אוכלת את אותו הדבר לארוחת צהריים, ולפעמים אוכלת פריכיות אורז לארוחת ערב, אבל רק אם הן מלאות לחלוטין בשוקולד מומס.


4. עוף McNuggets .

שימוש לרעה: אימא שמאפשרת לבתה לאכול רק את העוף McNuggets במשך 15 שנה.

סטייסי מבריטניה הגיעה לבית החולים, לאחר שהתעלפה. התברר שהיא מתקשה לנשום, סובלת מאנמיה ומחלות אחרות, שהם ככל הנראה התוצאה של הדיאטה שלה. כשהיא הייתה ילדה, היא ניסתה אצבעות עוף, ובהיותה ילדה מפונקת סירבה לאכול כל מזון אחר חוץ מזה. אמא שלה ניסתה לשכנע אותה לנסות לאכול משהו אחר במשך השנים הללו, אך לבסוף הרימה ידיים. הבת שלה עוד מעט תהיה בת 16, ובמשך חייה היא לא אכלה כמעט כלום חוץ מאצבעות עוף. למרות שהרופאים בקול אחד אומרים שאם היא תמשיך לאכול כך – היא תמות בגיל צעיר – סטייסי מסרבת לאכול כל דבר אחר, ואומרת שהוא מרגישה שהיא פשוט לא יכולה לאכול דברים אחרים.


3. טבעונות

שימוש לרעה: הורים כמעט הביאו למותו של תינוקם, כי האכילו אותו רק בתזונה טבעונית.

זוג הורים מקווינס כמעט נפרדו לנצח מתינוקם בגלל חוסר הזהירות והרשלנות, ואנו מתכוונים לסירוב שלהם להניק או לתת לתינוקם חלב כלשהו או תחליף של חלב. הם האכילו את התינוק בפירות וירקות. במילים אחרות – הם כבר הפכו את תינוקם לטבעוני. טבעונות בשבילם – זאת דת. ההורים נידונו למאסר משום שהשופט החליט שההורים היו צריכים להבין שתינוק לא יכול לצרוך תזונה כזו, וזקוק לתזונה מאוזנת.


2. שומן אדם

שימוש לרעה: איש עשה שאיבת שומן והשתמש בו כדי להכין המבורגרים לחברים.

לאחרונה, אמן הידוע בהתנהגותו המוזרה עבר ניתוח לשאיבת שומן. כביטוי אמנותי הוא השתמש בשומן שנשאב מהגוף שלו כדי להכין המבורגרים לחבריו. הוא חשב שמאחר שזו אמנות, הפעולה הזו לא תיחשב לקניבליזם.
עם זאת, זה לא הניסיון הראשון של מרקו אווריסטי למשוך תשומת לב לעצמו. הוא גם הציע פעם לאנשים להפעיל את הבלנדר, כשדג חי נמצא בתוכו...


1. כוכבי תוכנית טלוויזיה

שימוש לרעה: כוכבי תכנית טלוויזיה הולנדית אכלו בשר זה של זה בשידור חי.

שני כוכבים מתכנית הטלוויזיה ההולנדית המובילה ניסו לחשוב על משהו שימשוך תשומת לב של האנשים אליהם, ואחרי הרבה חיפושים החליטו שהדרך הטובה ביותר למשוך תשומת לב – זה לאכול אחד את השני.

הם ביקשו ממנתח לחתוך נתחי בשר מהישבן והבטן שלהם. אחר כך הם ביקשו מהשף לבשל את הבשר, ולהגיש להם אותו. בעוד שאנשים רבים חשבו שמדובר בבדיחה, המנחים הצהירו שהכל אמיתי, ואפילו הראו את הצלקות. בהתחשב באופי של המנחים הללו – המעשה שלהם לא היה מפתיע. לפני זמן מה, הערוץ הזה כבר עבר בדיקה לאחר שהשיק תכנית, שבה אנשים חולים היו מתחרים כדי לזכות באיבר חיוני להשתלה...

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ניצול לרעה של מזון